Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta
143
BLOG

Kobiety są takie słodkie i nieprzewidywalne...

Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta Gospodarka Obserwuj notkę 1

 Listonosz odchodzi na emeryturę. Mieszkańcy jego rewiru postanowili go pożegnać, każdy ma swój własny pomysł.

Przychodzi do pierwszego domu, a tam otwiera facet, który bierze listy i wręcza mu czek na 200zł.
W drugim domu dostaje pudełko kubańskich cygar, w trzecim butelkę dobrej whisky.
Przychodzi do czwartego, otwiera mu odziana skąpo, ponętna blondynka. Patrzy na niego kocim wzrokiem i zaciąga do sypialni. Jeden, dwa; pięć orgazmów. Po wszystkim kobieta przygotowuje mu wspaniałe danie. Na sam koniec podaje mu kawę i banknot dziesięciozłotowy. Facet z lekka zblazowany drapie się po głowie.
- To co pani dla mnie zrobiła było wspaniałe, ale po co mi te dziesięć złotych?
- Zastanawiałam się co panu dać w związku z odejściem na emeryturę. W końcu mąż mi doradził: "Pierdol go - daj mu dychę!"... a kawę sama wymyśliłam.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Jadą 2 blondynki na rowerach. Nagle jedna z nich zsiada z roweru i zaczyna 
spuszczać powietrze w obu kołach. 
Druga zdziwiona pyta: 
- A PO CO TY TO ROBISZ??? 
- A BO MAM SIODEŁKO ZA WYSOKO 
Na co ta druga zaczyna majstrować przy swoim rowerze i zamieniać miejscami 
siodełko z kierownicą. 
- A TY CO ROBISZ ? - pyta pierwsza 
- ZAWRACAM!! NIE BĘDĘ JEŹDZIŁA Z TAKĄ IDIOTKĄ!!!

Polak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka