Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta
716
BLOG

Palikot w Kondomie

Krzysztof Oksiuta Krzysztof Oksiuta Polityka Obserwuj notkę 3

 

Wczoraj ,jadąc ok. południa ul. Bagateli w Warszawie natknąłem się na przygotowujący się do startu konwój Parady Równości. Trzy tiry niechlujnie obczepione banerami SLD, Tęczaków i Palikota razem z wydzielanym przez siebie jazgotem kojarzyły mi się z transportem niehumanitarnie przewożonego bydła rogatego. Brakowało tylko speców z Greenpeace, by obraz się dopełnił.
Policja pozwoliła mi abym obok wolno przejechał  bacznie uważając na kilku tęczaków leniwie poruszających się obok ciągników. Przejechałem  szczęśliwie bez potrzeby włączania wycieraczek ,ale w ciemnych okularach, by nie psuć sobie weekendu widokiem roznegliżowanych, otyłych  playboyów. Swoją drogą Janusza Palikota powinno być stać na wynajęcie lepszych statystów. Mógł zrobić zrzutkę razem z SLD, ale pewnie względy estetyczne od chwili dostania się Ruchu do Sejmu zeszły na drugi plan.
 Z co podano w mediach parada zakończyła się totalna klapą, bo nikt jej nie obrzucał kamieniami. Stąd dziś Palikot w Radio Zet nie miał na kim  pastwić się za paradę więc mamrotał coś o rozdawaniu 13-15 latkom prezerwatyw. Odniosłem wrażenie ,że dla uwiarygodnienia siebie mówił z prezerwatywą nałożoną na język. Ale być może była to tylko pozostałość po seksualnych eksperymentach wczorajszej parady równości.

Polak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka